14 Ekim 2016 Cuma

2016 İSMEK FESHANE SERGİSİ-KIRKYAMA

Uzun bir aradan sonra Merhaba :)
Neden bu kadar uzun bir ara olduğunu kısaca anlatayım.
İlk önce bayram tatili içim memlekete gittik, dönüşümüz 20 gün sonra oldu.
Gelince de kullandığım laptopdaki işletim sisteminin eski olduğu için formatlanmasına ve yeni işletim sistemi kurulmasına karar verdik.
Bende 3 ayrı blog olduğu için çok sayıda resim dosyam ve arşivim var.
Bütün arşivimi, belgelerimi, resimlerimi usb belleklere kaydettim.
Laptop bakıma gitti, geldi.
Ben Windows Xp kullanıyordum, yeni yüklenen işletim sistemim Windows 10 oldu.
Sonuç harika, müthiş bir hız, yeni özellikler oluşmuş.
Tam "oooo ne güzel oldu bu iş" demiştim ki, laptopta benim kullandığım ve alışık olduğum hiç bir uygulamanın olmadığını fark ettim.
Özellikle resim düzenlemek ve boyutlandırmak için kullandığım ve alışık olduğum hiç bir resim düzenleme programı yoktu.
Üstelik bu uygulamaların çoğu Windows Xp de çalışan ama Windows 10 için uyumlu olmayan programlarmış.
Ben alışık olduğum programları bulsam bile yeni sisteme uygun değildi.
Benim laptopla bütün işlerim resim üzerine oluyor.
Okumadığım forum ve teknoloji sitesi kalmadı.
Bana faydası olabilecek bütün uygulamaları önce yükledim, işime yaramıyorsa sildim.
Son 1 haftadır saçlarımı yolmama ramak kala bazı uygulamaları tekrar düzene sokmayı başardım.
Şimdi resimleri istediğim gibi boyutlarını ayarlayıp, düzenleyebiliyorum ama resimlerin üzerini yazdığım Paint yeni sürüm olduğu için henüz çok hızlı kullanamıyorum.
Çok uzattım kusura bakmayın :) 
Kısaca;
Bloglarıma yüklediğim bütün resimlerin önce düzenlenmesi gerektiği için resim düzenleme programlarını düzene sokmadan burayı güncelleyemedim.

Kırkyama yatak örtüsü
Gelelim asıl konumuza, bugünden itibaren İsmek 2016 sergi resimlerinde branş resimlerinin yayınına başlıyorum.
İstek üzerine ilk resimlerimiz "Kırkyama" branşına ait olacak.
Kırkyamaya ait resimler 2 bölüm sürecek, daha sonra en çok istek alan branş olan iğne oyasına ait resimlerin yayınına başlayacağım.






İsmek Kırkyama




patchwork yatak örtüsü















2. bölümde görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder