15 Kasım 2015 Pazar

2015 İSMEK FESHANE SERGİSİ-KUDELA NAKIŞI

2015 İsmek Feshane sergisi resimlerine yeni bir bölümle devam ediyorum.
Bugünden itibaren Kurdela Nakışı bölümüne ait resimlerin yayınına başlıyorum.

Bu yıl kurdela nakışının standı beni benden etti :)
Konu başlığına ve hazırlanan eserlere kelimenin tam anlamıyla ba-yıl-dım.

Kurdela nakışı branşı bu yıl Türkiye'nin bitki türlerini konu almış.
Serginin konusu hakkında ki bilgiyi üstteki levhadan okuyabilirsiniz.

Türkiye de yetişen bitkiler kurdela nakışı ile hayat bulmuş.
Çiçekler-bitkiler panolara kurdela nakışı olarak hazırlanmış, panoların altına bitki hakkında bilgi yazıları eklenmiş.
O güzelim çiçekler kurdela nakışında hayat bulmuş.
İnanın tek tek hepsini inceledim, bakmaya doyamadım.
Kendisini bildiğim adını bilmediğim pek çok bitkiyi, çiçeği bilgi levhalarından öğrendim.
Bu fikri bulanlara, emeği geçen herkese ayrı ayrı teşekkür ediyorum.

Pano olarak hazırlanan her bir eserin tek tek resmini çektim, ayrıntılı resimlerini ayrıca yayınlayacağım.




Anemon 

flover
Lilyum 

Çan Çiçeği

 Bazı çiçekler panolar dışında örtülerde de hayat bulmuş.


süsen çiçeği
Süsen (İris)


Türkiye'nin, özellikle Karadeniz'in önemli bitkilerinden olan fındık bile ağacından, yapraklarına, fındığına kadar özenle yapılmıştı.

 Fındık


2. bölümde görüşmek üzere....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder