13 Haziran 2015 Cumartesi

2015 İSMEK FESHANE SERGİSİNDEN İLK GÖRÜNTÜLER

ismek yeni sergi
Çok şükür bu yıl da İsmek Feshane sergisine gidebildim :)
Bu yıl Ramazan Bayramı'ndan 1 hafta sonra kızım evleneceği için inanılmaz bir yoğunluk içindeyim.
Neredeyse her günüm dolu, sergi için bütün bir günü ayırmam gerektiği için açıkçası sergiye gidemeyeceğim diye endişelenmiştim ama çok şükür bir fırsatını buldum ve sergiye gittim.

18.ismek genel sergisi
Sergi yine her zaman ki gibi muhteşem olmuş.
İnanılmaz eserler, ürünler var.
Her yıl olduğu gibi bol bol (3.800 adet) resim çektim.
Bu yıl geçen yıllardan farklı olarak el sanatları bölümlerinin sergilendiği bölümden video çektim.
Şimdi bu kadar çok işimin arasında 3.800 resmi düzenleyip özet bir yazı hazırlayıncaya kadar sizi videoyla baş başa bırakıyorum.
Unutmayın sergi 14 Haziran 2015 Pazar gününe kadar devam ediyor.

Videoyu günün sonunda çektiğim için hafıza kartımda fazla yer yoktu, o yüzden biraz hızlı çekim oldu.
2015 sergisinden resimlerle ve özet yazıyla görüşmek üzere...




2 yorum:

  1. Tıpkı öncekiler gibi bu yılda İsmek Feshane sergisi inanılmaz güzel işlerle dolu olmuş. O değerli işleri ortaya çıkaran hocalarımıza, öğrencilerine ve bizimle paylaştığınız için size teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısınız, bu yıl da birbirinden güzel, şahane eserler ortaya çıkmış.
      Bende emeği geçen hocalara, kursiyerlere ve herkese teşekkür ederim.

      Sil