16 Mart 2015 Pazartesi

2014 İSMEK FESHANE SERGİSİ-ENGELLİ MERKEZLERİ ÜRÜNLERİ

mesleki eğitim
2014 İsmek Feshane Sergisine engelli merkezlerinde hazırlanan ürünlerin yer aldığı stant ile devam ediyoruz.
Bu bölümde gördüğünüz ürünler, engelli merkezlerinde ki kursiyerler tarafından hazırlanmış.

meslek eğitimi
Meslek eğitimi, İsmek'in en mühim amaçlarından birisi, kursiyerleri meslek sahibi yaparak, gerektiğinde istihdamlarını sağlayarak çoğu birey ve aile için geçim kaynağı olanakları sunuyor.
Eğitim verilen bireyler toplumun her kesimini oluşturuyor.
Engelliler merkezleri de İsmek hizmetleri arasında yer alıyor.
Engelliler için açılan kurslarda, engellilere meslek eğitimi veriliyor. 
Bireyin kendisini ispat edip, kendisine olan güvenini arttırması, topluma daha kolay uyum sağlaması, sosyalleşmesi ve meslek edinmesi amacıyla özel eğitim veriliyor.
Ayrıca bakınız; İsmek Meslek Eğitimi

Engelli merkezlerinde pek çok branştan eğitim veriliyor.
Filografi, ahşap ve kumaş boyama, takı, nikah ve bebek şekeri yapımı, keçe süsleri, kırkyama gibi pek çok branşta eğitim alabiliyorlar.






ismek kursu


















centers for disabled people

centers for disabled people











Bir sonraki bölümde dekoratif ev aksesuarları branşına ait resimlerde görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder