4 Mayıs 2014 Pazar

2013 H.E.M SERGİSİ-EL SANATLARI

Halk Eğitim-El Sanatları
2013 yılında düzenlenen Halk Eğitim merkezleri sergisine ait resimlere devam ediyorum.
Halk Eğitim Merkezinin sergisine ait resimlerde son branşı el sanatlarına ayırdım.
Bu branş sergide "El Sanatları Teknolojileri" adı altında bir stant da sergileniyordu.
Bu branşa ait resimler sergide çektiğim resimlerin arasında en çok sayıda ki resme sahip.
Bu bölümde genel olarak resimler paylaşacağım, daha sonra ki bölümleri iğne oyası-Antep işi-Maraş işi-beyaz iş-el nakışı gibi kategorilere ayırarak yayınlayacağım.
Pek çok kişi sergi resimleri yayınlayacağım zaman en çok el sanatlarına ait branş resimlerini merak ediyor.
Bugünden itibaren en merakla beklenen, en sevilen resimlerde görüşmek üzere...

Halk Eğitim-El Sanatları

Halk Eğitim-El Sanatları

emeği geçen kurslar

El Sanatları
Bu resimde gördüğünüz eserlerin ayrıntılı resimlerini ayrıca yayınlayacağım.

El Sanatları


bartın işi


bartın işi






















bartın işi



Hz.Fatıma'nın eli


Hz.Fatımanın eli

Yeni bölümde görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder