16 Mart 2014 Pazar

2013 İSMEK FESHANE SERGİSİ-FİHRİST

8-22 Haziran 2013 tarihleri arasında Feshane'de düzenlenen 16.Geleneksel İsmek Feshane Sergisinin yayını sona erdi.
2.500'e yakın resim ve 113 bölüm süren uzun ve yorucu bir sergi yayınını daha bitirmiş oldum.
Her sezonun olduğu gibi bu sezonun da sergi branşlarına kolayca ulaşabilmeniz için fihrist hazırladım.
Linklerin üzerine tıklayarak, istediğiniz branşın resimlerini görebilirsiniz.
Kısmetse, 2014 yılında 17.İsmek Feshane Sergisi'nde görüşmek üzere!...

Not;
İsmek sergi resimleri bittiğine göre yeni sergi zamanına kadar Muhterem'le Sergiye boş kalacak diye düşünmeyin, size bu yıl bir sürprizim var.
Son yıllarda Halk Eğitim Merkezleri de dönem sonunda büyük bir sergi düzenliyor.
Daha önce ki sergilerine gitme imkanım olmamıştı ama 2013 yılında CNR Fuar merkezinde 27 Mayıs-1 Haziran 2013 tarihleri arasında düzenlenen (Hemfest 2013) sergiye gittim.
Yine çok sayıda resim çektim.
Bir sonra ki bölümden itibaren Halk Eğitim Merkezlerinin CNR Fuar merkezinde ki sergi resimlerinin yayınına başlayacağım.
Beni izlemeye devam edin : )

2013 İSMEK FESHANE SERGİSİ-FİHRİST;

    (sergi hakkında izlenimlerimi yazdığım serginin özeti olan bir yazı)












































































 




































Kısmetse, 2014 yılında 17.İsmek Feshane Sergisi'nden resimlerle görüşmek üzere!...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder