31 Ocak 2014 Cuma

2013 İSMEK FESHANE SERGİSİ-TEL KIRMA-BARTIN İŞİ

İsmek tel kırma kursu
2013 yılında düzenlenen İsmek Feshane sergisine ait resimlere "Tel Kırma-Bartın İşi" bölümü ile devam ediyorum.
Tel kırma bölümüne ait resimler 5 bölüm sürecek.

İsmek tel kırma kursu
Bu yıl tel kırma bölümüne ait harika eserler vardı, her yıl olduğu gibi bu yılda tel kırma ile alüminyum folyo bölümünün eserleri bir arada sergileniyordu.
Folyo bölümüne ait resimleri bu branştan önce yayınladım ama bu bölümlerde de yine alüminyum folyoya ait ürünleri görebilirsiniz.


Tel Kırma-Bartın İşi Örnekleri

Tel Kırma-Bartın İşi Örnekleri

Tel Kırma-Bartın İşi Örnekleri


folyo kursu




bartın işi

bartın işi






tel kırma

 2.bölümde görüşmek üzere...

2 yorum:

  1. Adsız19:30

    Bir desen var cok begendim paftasina ulasabilirmiyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Ben sergilerde sadece resim çekiyorum, ne yazık ki ürünlerin desenleri ve paftaları bende yok.

      Sil