9 Temmuz 2013 Salı

2013 İSMEK FESHANE SERGİSİ-YİYECEK İÇECEK HİZMETLERİ

 
2013 İsmek Feshane sergisine ait resimlerin yayınına başlıyorum.
Her yıl ilk olarak Yiyecek İçecek Hizmetleri branşına ait resimleri yayınlıyorum.
Bu yıl da aynı branşla başlamak istedim.
Yiyecek-İçecek Hizmetleri bölümünde bu yıl bol bol pasta, muffin ve tatlı sunumları vardı.
Her yıl yiyecek içecek hizmetleri ya da aşçılık bölümüne ait stantta çeşit çeşit yemek sunumları yapılırdı, bu yıl inanılmaz güzellikte ve profesyonellikte pastalar sergileniyordu. 
Kendimi pasta fuarında geziyormuş gibi hissettim.

Yiyecek İçecek Hizmetleri bölümleri;

Aşçı Çırağı

Aşçı Yardımcısı

Ev Yemekleri Hazırlama

Gıda Hijyeni ve Sanitasyon

Pastacı Çırağı

Pastacı Yardımcısı

Servis Komisi

Yaş Pasta Yapımı






Üstte ki resimde gözleriniz sizi yanıltmıyor, masa-sandalye ve masanın üzerinde ki her şey duvarda duruyor.






























2 yorum:

  1. Adsız01:03

    sn, muhterem hnm. ben bu yıl kadıköy ismek pasta kursuns katıldım hocamız filiz enginler sayesinde inanılmaz lezzetler öğrendik buların yanın sıra şeker hamurundan çalışmalarımız oldu ve sizin feshanedeki fotoğraflarını çektiğiniz resimlede benimde yapmış olduğum pasta üzerindeki kediciklerin fotoğrafını çekip siteye koymuşsunuz gercekten ilk defa amatörce yaptığım bu kedicikleri beyenip resimlediğiniz için çok teşekküür ederim ellerinize sağlık . özcan eker....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Güzel sözleriniz için teşekkür ederim.
      Standda ki bütün ürünler ve pastalar harika görünüyordu.
      Hocanızın ve tüm emeği geçenlerin ellerine sağlık.

      Sil