3 Haziran 2013 Pazartesi

16.İSMEK FESHANE SERGİSİ BAŞLIYOR!

2012-2013 öğretim döneminin eserlerinin sergileneceği 16.İsmek sergisinin tarihleri belli oldu.
İSMEK kursiyerlerinin bir yıl boyunca ürettiği binlerce eser, 08 Haziran Cumartesi günü düzenlenecek büyük bir organizasyonda İstanbullularla buluşacak.

Bu yıl sergi 8 Haziran-22 Haziran 2013 tarihleri arasında yapılacakmış.
Sergiyi 8 Haziran'dan itibaren her gün 10.00-19.30 saatleri arasında ücretsiz ziyaret edebilirsiniz.
İnşallah bir aksilik çıkmazsa bende sergiyi ziyaret etmeyi, yine bol bol resim çekmeyi istiyorum.
Bu blogu sadece sergi resimlerini yayınlamak için açtım, İnşallah bütün resimleri yine buradan yayınlamayı planlıyorum.
Fakat kalabalık yüzünden rahat resim çekemediğim için, sergiye ilk günlerinde gitmeyeceğim.

Güncelleme; (21 Haziran 2013 tarihinde güncellenmiştir)
13 Haziran'da sergiye gidip bütün branşlardan resimler çektim.
Sergi hakkında hazırladığım özet yazıyı buradan görebilirsiniz.
Görüşmek üzere!...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder