19 Kasım 2012 Pazartesi

2008 İSMEK FESHANE SERGİSİ-BOYAMA


11. Geleneksel İSMEK Feshane sergisi Haziran 2008 tarihinde düzenlendi.
Sergiye gidip bol bol resim çektim ama yayınlamaya fırsat bulamadım.
Serginin açıldığı günlerde 2 branşın resimlerini yayınlamıştım.
Bakınız;
Yemek Branşı

Osmanlı Mutfağı

Bugünden itibaren diğer branşlara ait elimde ki bütün resimleri buradan yayınlayacağım.
Hemen hemen bütün branşlardan resimler var.
Bazı branşların 150 resmi var, onları da 2-3 bölüm halinde yayınlayacağım.
Mümkün oldukça yakın planda çekip, örnekleri göstermeye çalıştım ama yinede bazısı çok net görünmüyor.
Sizi İSMEK' in düzenlemiş olduğu kurslarda ortaya çıkarılan güzel eserlerin sergilendiği geleneksel Feshane sergisinden resimlerle baş başa bırakıyorum.


Boyama branşı ile ilgili daha fazla bilgi ve kurs merkezlerini öğrenmek için bakınız;

Ahşap Boyama 


Kumaş Boyama 

İpek Boyama (Batik)

















































Boyama branşının 2. bölümünde görüşmek üzere!...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder